Frakt & Levering

På denne siden finner du all den informasjonen du trenger om frakt og levering. Har du spørsmål utover dette, kan du kontakte oss via kontakt oss-siden.

Dette er leveringsprosessen

Hos oss sender vi med ulike fraktselskap og vi velger alltid den raskeste for din bestilling basert på vekt og størrelse. Vi har fraktavtaler med de største og beste leverandørene etter vår mening. Du kan velge mellom å hente ordren i en post i butikk nær deg eller få ordren levert hjem til deg, dette kommer an på bestillingen.

1. Bestill produktene og spesifiser leveringsmåten

2. Du vil motta en ordrebekreftelse

3. Vent til bestillingen din kommer

4. Hent bestillingen din på hentestedet eller hjemme

Våre fraktpriser

Levering for bestillinger fra 0-10 KG
0-1 KG (Gratis over 1499 kr) 119 kr
1-5 KG (Gratis over 1999 kr) 149 kr
5-10 KG (Gratis over 2499 kr) 199 kr

Returnering grunnet feil eller mangler

Hvis du har mottatt en ordre med en eller flere varer som er skadet eller har problemer, vennligst kontakt oss på mail eller chat. Vi må ha ordrenummer, navn, forklaring og bilde av produktet. Når vi har mottatt dette, sender vi deg en ny vare uten ekstra kostnader. Husk at du må gi oss tilbakemelding på dette innen 3 dager for at det skal være gyldig.

Spørsmål & Svar

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden hos oss er alltid rask, da varene dine sendes innen 24 timer. Det betyr at du har varene dine innen 1-3 dager i hele Norge. Hvis du ikke har mottatt varene dine innen 7 dager, vennligst kontakt oss.

Hvilke leverandører tilbyr du frakt med?

Vi tilbyr frakt med leverandørene Posten, DHL og PostNord. Etter vår mening er det de beste og sikreste samarbeidspartnerne i Norge.

Hvor sender dere fra?

Vi sender alle ordrer fra Oslo og direkte til deg. Det betyr at du alltid får rask og sikker levering.

Hva er prisen på frakten?

Hos oss får du billig frakt, fordi vi har et godt samarbeid med våre fraktpartnere. Våre priser er delt inn i to grupper:

  • Levering fra 69 kr
  • Gratis frakt på ordrer over 899 kr på ordrer under 1 kg
Hva skjer hvis en vare er skadet eller har defekter?

Hvis en vare er skadet eller defekt, vennligst kontakt oss innen 3 dager etter levering, så vi kan sende deg en ny vare. Varen som er skadet eller defekt må returneres til oss. Kontakt oss via chat eller e-post hvis dette er tilfelle.

Trenger du hjelp?

  • support@intimous.no

Del oss på